Klachten en geschillen
Wij doen ons uiterste best om u goed te behandelen en prettig te begeleiden. Toch kan het gebeuren dat u een klacht heeft. Dat horen wij graag van u, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Hoe werkt het?
Stap 1: Bespreek uw klacht met ons
Bent u niet tevreden of heeft u een klacht? Bespreek dit altijd eerst met uw tandarts of een van onze medewerkers. Vaak komen we er samen direct uit.
Stap 2: Advies via het TIP
Komen we er samen niet uit of wilt u onafhankelijk advies? Neem dan contact op met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP).
👉Het TIP is bereikbaar via dit onlineformulier.
Stap 3: De KNMT Klachtenservice
Omdat wij zijn aangesloten bij de KNMT Klachtenservice, kunt u uw klacht ook direct daar indienen (zonder eerst het TIP te benaderen).
De inzet van de klachtenfunctionaris is gratis en de KNMT Klachtenservice is goedgekeurd door de Consumentenbond.
👉 Voor meer informatie over de KNMT Klachtenservice klik hier
Stap 4: Geschilleninstantie Mondzorg
De meeste klachten worden opgelost via de KNMT Klachtenservice. Mocht dat niet lukken, dan kunt u terecht bij de Geschilleninstantie Mondzorg. Deze instantie doet een bindende uitspraak en kan een schadevergoeding toekennen.